Συζήτηση:εξαερώνομαι
Προσθήκη θέματοςΕμφάνιση
Τελευταίο σχόλιο: πριν από 1 έτος από την Sarri.greek
Ποιο είναι το σωστό: έχω εξαερωθεί ή έχω εξαεριωθεί;;; — ανυπόγραφο σχόλιο του χρήστη 203.206.85.32 (συζήτηση • συνεισφορά) UTC 00:06, 8 Φεβρουασίου 2025.
- Γεια σας. Ευχαριστούμε για την ερώτησή σας. Και τα δύο: εξαερ-ώνω, -ώθηκα) με το «αέρας», και το εξαερι-ώνω, -ώθηκα με το «αέριο». Όροι και τύποι προστέθηκαν στην ενότητα εξαερώνω#Συγγενικά και θα βρείτε εκεί και εξαερώνω#Πηγές. ‑‑Sarri.greek ♫ | 08:00, 8 Φεβρουαρίου 2025 (UTC)