Συζήτηση:πτώξ
Προσθήκη θέματοςΕμφάνιση
Τελευταίο σχόλιο: πριν από 16 έτη από τον Xoristzatziki στο θέμα μεταφορά στην αρχαία ελληνική
μεταφορά στην αρχαία ελληνική
[επεξεργασία]Πιστευω ότι η εξη δεν χρησιμοποιείται στα νέα ελληνικά. Μάλλον θα έπρεπε να μεταφερθεί σε grc. Βικιφιλικά--Xoristzatziki 10:14, 18 Φεβρουαρίου 2010 (UTC)