Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συζήτηση:απιοντισμός

Τα περιεχόμενα της σελίδας δεν υποστηρίζονται σε άλλες γλώσσες.
Προσθήκη θέματος
Από Βικιλεξικό
Τελευταίο σχόλιο: πριν από 5 έτη από τον Svlioras

 Svlioras Μήπως η "τυπικά" σωστή μορφή είναι αποϊοντισμός ; ǁ ǁǁ Chalk19 (talk) 13:28, 11 Σεπτεμβρίου 2020 (UTC)Απάντηση

 Chalk19, «κανονικά» ναι, αλλά πολλά φωνήεντα μαζεύονται έτσι!--sVlioras (συζήτηση) 14:04, 11 Σεπτεμβρίου 2020 (UTC)Απάντηση